Hej bloggen!!

Jag är hemma själv med min lodsas syrra Linnea.Vi spelar lite wii :3 Ja... Jag vet inte vad jag ska skriva... Min bästis kommer komma till mig på fredag (kanske) Det kommer bli jätte kul!! Linnea är gasnka bra på att boxas ;D (PÅ WII) hehe  I veckan här kommer jag åka och hällsa på min nya skola :) Den skolan är jätte bra (Enligt mina syskon) Och kompisarna säger också att den är jätte bra! så jag kommer nog trivas ;3 kommer blogga lite varje dag så att ni vet! Pöss!! <3<3<3<3<3<3<3<33<3<33 


Kommentarer
agnes

hej, jag skulle vilja veta när du kommer... jag och mina vänner orkar inte vänta längre! kan du komma nån dag efter lovet om du får och allt sånt där. vi vill veta mer om dig så kom snart och hälsa på vår BRA skola!

Svar: Haha oki, men jag kan inte komma efter lovet för vi måste fixa saker och ting. Men tacjk så mycket :)
Jasmin Pettersson

2013-02-24 @ 08:49:54
URL: http://realagnes.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jasminisen.blogg.se

Ja, Jag kommer beskriva mina dagar, och hur jag mår och så.... Det är första gången jag har en blogg så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ;) Hoppas ni kommer tycka om min blogg!! Gör så mycket jag kan varje dag. Puss! <33

RSS 2.0