Vill bara påminna om!

Hej! 
Jag ville bara säga att om någon ser en människa på rasten som sitter helt ensam, fråga då om den vill va med er/dig då! För man vet aldrig hur alla som är ensama typ hela tiden känner! Dom kanske känner att dom inte betyder något för någon. Jag har vart me om en sån här sak, så det är därför jag påminner er alla!! För om ni säger att: Kom och va med mig/oss! Då kanske den människan tycker att: Ja! Jag får va med några! Yey :)
Så hoppas att ni gör så här som jag sa :) För om man gör så blir det bättre för dom i skolan som blir mobbade, utstött och dom kan också dra sig undan nån stands där man inte ser det. Det finns människor ocskå som har kännslor te.x dom har det svårt hemma. Och så går dom och bär på det där i skolan. Men dom visar det inte. Bara med att vara lite tyst och s. Men då ska ni alltid fråga om det är något och sätta sig och trösta den!! Jag LOVAR att dom kommer bli gladare då :)
Det var allt ;) Pözz!! <3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jasminisen.blogg.se

Ja, Jag kommer beskriva mina dagar, och hur jag mår och så.... Det är första gången jag har en blogg så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ;) Hoppas ni kommer tycka om min blogg!! Gör så mycket jag kan varje dag. Puss! <33

RSS 2.0